ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ

1. Autism Race Παραλαβή πακέτου αγώνα (Packet-pick up)

Σάββατο 28 Μαρτίου, 11:00-14:00

Κυριακή 29 Μαρτίου, 08:30-10:00

Να είστε πίσω από τα παρασκήνια και οι πρώτες / πρώτοι που θα γνωρίσουν πως αρχίζουν οι αγώνες την Κυριακή! Αυτή είναι η πρώτη στάση για τους δρομείς που προετοιμάζονται για να τρέξουν ή να βαδίσουν καθώς πρέπει να παραλάβουν το πακέτο που αντιστοιχεί στην εγγραφή τους! Τα καθήκοντα των εθελοντών περιλαμβάνουν τη διοργάνωση / μοιράζουν αριθμούς δρομέων και chips χρονομέτρησης, προετοιμασία goodie σακούλες, βοηθούν τους δρομείς με την εύρεση του αριθμού συμμετοχής τους, χαιρετίζουν τους συμμετέχοντες με χαμόγελα και τους οδηγούς των εκδηλώσεων, απαντώντας σε ερωτήσεις και παρέχοντας πληροφορίες για τους αγώνες και τις εκδηλώσεις. Η θέση αυτή απαιτεί πιθανά άρση μέχρι και 5 κιλών.

2. Ομάδα: Ρωτήστε με /Ask Me Team

Κυριακή 29 Μαρτίου, 08:30-12:00

Ποιος; Τι; Πού; Πότε; Γιατί; Πώς; - Αυτές είναι μόνο μερικές ερωτήσεις που αρχικά θα έχουν δρομείς μας. Οπλίζοντας τους δρομείς με τις σωστές απαντήσεις και την παραπομπή τους στις κατάλληλες θέσεις ή τοποθεσίες είναι ό,τι η ομάδα: «ρωτήστε με» κάνει καλύτερα. Τα καθήκοντα σας περιλαμβάνουν την παροχή των πληροφοριών που παρέχονται από το προσωπικό, συμπεριλαμβανο-μένου της αφετηρίας, του τερματισμού, των χαρτών των διαδρομών και μια γενική γνώση της περιοχής.

3. Συνοδός στάθμευσης

Κυριακή 29 Μαρτίου, 08:30-12:00

Καθοδηγείστε τους επισκέπτες και τους δρομείς στους προκαθορισμένους χώρους στάθμευσης και βεβαιωθείτε ότι θα οδηγηθούν μετά με ασφάλεια στην περιοχή της γραμμής αφετηρίας. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν τη διοχέτευση της κυκλοφορίας σε τμήματα, βοηθώντας με τη συμπλήρωση των τμημάτων στάθμευσης, να δίνουν οδηγίες σε άλλους χώρους στάθμευσης, αν το τμήμα σας είναι πλήρες.

4.  Έλεγχος εξοπλισμού

Κυριακή 29 Μαρτίου, 08:30-12:00

Τίποτα δεν προσφέρει στους δρομείς μεγαλύτερη ηρεμία κι ασφάλεια κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους πριν τον αγώνα και της  μετά τον αγώνα, από το να γνωρίζουν ότι τα υπάρχοντά τους αποθηκεύονται με ασφάλεια. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν την επισήμανση, την οργάνωση και τη φύλαξη των υπαρχόντων κάθε δρομέ, και την ανάκτησή τους σε εύθετο χρόνο, στο τέλος του αγώνα. Κάμψεις κορμού και πιθανή μεταφορά βαρών έως 5 κιλά θεωρούνται απαραίτητα για το ρόλο αυτό.

5. Σταθμός βοήθειας

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Φανταστικός ρόλος για ομάδες εθελοντών! Ο σημαντικός αυτός ρόλος δεν είναι μόνο για την παροχή υποστήριξης σε δρομείς: ενυδάτωση, αλλά και για ηθική υποστήριξη και ενθουσιασμό! Καθώς οι δρομείς τρέχουν στην πορεία τους, μπορούν να κουραστούν, αλλά με το χαμογελαστό πρόσωπό σας και με επευφημίες, θα τους ενθαρρύνετε! Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν τη δημιουργία του σταθμού βοήθειας, την πλήρωση και τη στοίβαξη μπουκαλιών με νερό καθ' όλη τη διάρκεια του κάθε αγώνα, παραδίδοντας τα μπουκάλια στους δρομείς που έρχονται και, τέλος, τον καθαρισμό του χώρου, όταν ο τελευταίος δρομέας περάσει. Ο ρόλος απαιτεί καλό ντύσιμο και ορθοστασία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

6. Κριτής πορείας

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Κατευθύνοντας τους δρομείς και την ασφάλειά τους κατά μήκος των διαδρομών είναι το κλειδί ασφάλειας και επιτυχίας των αγώνων. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν μια σωστή κατανόηση της πορείας, να είναι σε θέση να σταματήσει τη διέλευση πεζών ή / και οχημάτων, ενώ οι δρομείς συνεχίζουν απρόσκοπτα την πορεία τους. Ο ρόλος απαιτεί καλό ντύσιμο και ορθοστασία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

7. Σταθμός ευθυμίας

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Φανταστικός ρόλος για ομάδες εθελοντών! Εθελόντριες και εθελοντές που γνωρίζουν μουσικά όργανα (κατά προτίμηση κρουστά και πνευστά) ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν σε μικρές ομάδες για να δίνουν ρυθμό τρεξίματος κι ευθυμίας στους συμμετέχοντες δρομείς. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν την εκτέλεση μουσικών οργάνων σε έντονο ρυθμό!

8. Υποδοχή τερματιζόντων αθλητών (περιοχή μετά τον τερματισμό 5 και 10 χμ)

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Φανταστικός ρόλος για ομάδες εθελοντών! Γίνε ο πρώτος που θα χαιρετήσει τους δρομείς όταν τελειώνουν το ταξίδι τους καθώς διασχίζουν τη γραμμή του τερματισμού. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας στους ακόλουθους τομείς:

Μετάλλια: Επιβραβεύστε τους δρομείς, δίνοντάς τους τα σκληρά κερδισμένα μετάλλια τους. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν το ξετύλιγμα των  μεταλλίων και οργάνωση τους σε τραπέζια.

Συγκέντρωση chips χρονομέτρησης: Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν τη συλλογή του chip χρονομέτρησης από κάθε δρομέα που τερματίζει, μια οικονομικά συνδεόμενη ενέργεια για την

Διανομή εμφιαλωμένου νερού: Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν εμπλουτισμό του αποθέματος σε νερό.

Διανομή μπανανών: Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν εμπλουτισμό του αποθέματος σε μπανάνες.

Έλεγχος πλήθους: Οι δρομείς είναι χαρούμενοι που τελείωσαν αγώνα τους. Κάποιοι περιμένουν τους φίλους και/η οικογένειά τους να διασχίσουν το δρόμο. Αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο καθένας μπορεί να περάσει έτσι δεν έχουμε ένα back-up των δρομέων που περιμένουν να διασχίσουν τη γραμμή του τερματισμού. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν τη διατήρηση των δρομέων στο σημασμένο δρόμο και τον αποκλεισμό κάθε άλλου ατόμου μη συμμετέχοντα στην περιοχή μετά τον τερματισμό.  Επίσης την καθοδήγησή τους σε ασφαλές μέρος όπου μπορούν να περιμένουν τους αγαπημένους τους, και στην περίπτωση των 5 χμ να τους συνοδέψει στα λεωφορεία του Δήμου Χερσονήσου για την επιστροφή τους στο χώρο αφετηρίας.

9. Πλήρωμα επιμέλειας

Κυριακή 29 Μαρτίου, 13:30-15:30

Ιδανικός ρόλος για ομάδες εθελοντών! Όταν όλα έχουν τελειώσει και θα πρέπει να πούμε αντίο στην πρώτη μεγάλη εκδήλωση μας μέχρι το επόμενο έτος, χρειαζόμαστε εθελοντές για να βοηθήσουν να αποδωμήσουμε την περιοχή αφετηρίας / τερματισμού. Τα καθήκοντα περιλαμβάνουν την  απομάκρυνση των προστατευτικών κυκλιδωμάτων, των μετακινούμενων πάγκων, τη συλλογή των σκουπιδιών από τη γύρω περιοχή. Απαιτείται μόνιμη κάμψη, ανύψωση 5-10 κιλών, η ευελιξία να βρωμίσει κανείς!

10. Επιλαχών

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε σε τόσο λίγο χρόνο! Αν διαβάσετε τις θέσεις και διαπιστώσετε ότι δεν μπορείτε να αποφασίσετε - μην ανησυχείτε! "Επιλαχών" είναι η δουλειά για σας! Τα καθήκοντα θα είναι ευέλικτα και προσαρμόσιμα σε κάθε ρόλο που μπορεί να χρειαστεί πρόσθετη βοήθεια.

11. Race Crew Captain

Κυριακή 29 Μαρτίου, 10:30-13:30 (συνολικά, λιγότερος χρόνος για κάθε αγώνα)

Με τόσες πολλές εθελόντριες και τόσους πολλούς εθελοντές και τόσους πολλούς ρόλους / αρμοδιότητες, είναι δύσκολο για ένα άτομο να διαχειριστεί την πολυπλοκότητα των αρμοδιοτήτων. Αν είστε ένα άτομο αναδοχής και σας αρέσει να είστε κομμάτι ενός έργου από την αρχή μέχρι το τέλος, αυτός είναι ο ρόλος σας! Τα καθήκοντα σας περιλαμβάνουν στενή συνεργασία με το προσωπικό, επικοινωνία με την ομάδα που σας έχουν αναθέσει, εξασφαλίζοντας όλες τις πληροφορίες που διαχέεται σε εύθετο χρόνο, εξασφαλίζοντας όλα τα μέλη της ομάδας σας να εμφανιστούν μέχρι την καθορισμένη ώρα / θέση τους. Μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, στην επίλυση προβλημάτων και στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι χαρακτηριστικά που πρέπει να έχετε.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΕΣ / ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ

  • Ως εθελόντρια / εθελοντής, είστε πρεσβευτής των αγώνων δρόμου για τον αυτισμό και της ΜΚΟ ΜΕΡΙΜΝΗ® και πρέπει να αντιμετωπίζετε τους δρομείς, τους επισκέπτες, τους συμμετέχοντες, και τους άλλους εθελοντές με τη μεγαλύτερη δυνατή ευγένεια και σεβασμό.
  •  Ως εθελόντρια / εθελοντής, να είστε υπερήφανοι για τον ρόλο σας! Η ενδυμασία θα πρέπει να περιλαμβάνει καθαρό τζιν (χωρίς οπές) παντελόνι ή φόρμα γυμναστικής, άνετα παπούτσια. Μην ξεχάσετε το μπλουζάκι εθελοντών των αγώνων.
  •  Να είστε έτοιμοι να απαντήσουμε σε πολλές τύπους ερωτήσεων. Εξοικειωθείτε με την πορεία των αγώνων στο χάρτη και το χρονοδιάγραμμα των γεγονότων. Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας, www.autismrace.gr ή στην εκδήλωσή μας μας στο facebook: https://www.facebook.com/events/1393680594258390/?... για να μάθετε περισσότερα για την εκδήλωση μας.
  • Μπορείτε να εγγραφείτε για όσες αλλαγές και ρόλους σας αρέσουν - αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν επικαλύπτονται!
  • Μετά την εγγραφή σας, θα εξαρτηθεί από τη δέσμευσή σας να είναι ένα μέρος του 1st Autism Race / 1st Hersonissos Seaside Run. Η έγκαιρη άφιξη και η ολοκλήρωση της βάρδιας σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία. Κατά την εγγραφή σας, θα δεσμευτείτε να είστε παρόντες για τη συγκεκριμένη βάρδια (ες) καθ' όλη τη διάρκεια της βάρδιας (ες).
  • Μέχρι τις 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη βάρδια σας, είστε σε θέση να αλλάξετε / ακυρώσετε την ημέρα / αποστολή σας, επικοινωνώντας με την ηλεκτρονική διεύθυνση volunteers@autismrace.gr.
  • Είμαστε σαν την ταχυδρομική υπηρεσία – η εκδήλωση μας θα πραγματοποιηθεί ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Παρακαλείστε να ελέγξετε τις καιρικές συνθήκες και να ντυθείτε αναλόγως. Σας προτείνουμε ντύσιμο με πολλά ελαφριά ρούχα.
  • Δεν μπορείτε να καταναλώνετε αλκοολούχα ποτά ή καπνό κατά τη διάρκεια της εθελοντικής βάρδιας σας.
  • Δεν μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ή να μιλάτε στο κινητό σας κατά τη διάρκεια της εθελοντικής βάρδιας σας.
  • Εκτός κι αν σας κοινοποιηθεί σχετικά, δεν μπορείτε να τρώτε κατά τη διάρκεια της εθελοντικής σας βάρδιας. Παρακαλούμε σχεδιάστε τη διατροφή σας πριν / μετά την εθελοντική βάρδια σας.
  • Η αποστολή σας είναι πλήρης, όταν συπληρωθεί η ώρα διεξαγωγής. Αν είστε στην πορεία, η αποστολή σας είναι πλήρης, όταν θα σας παραλάβουν με το μέσο μεταφοράς που έχει συμφωνηθεί.
  • Τα παιδιά κάτω των 16 ετών δεν μπορούν να συμμετάσχουν ως εθελοντές, ούτε να είναι μαζί σας κατά τη διάρκεια της εθελοντικής βάρδιας σας.
  •  Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται μαζί σας κατά τη διάρκεια της εθελοντικής βάρδιας σας.
  • Η ΜΕΡΙΜΝΗ® δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν απώλεια ή κλοπή αντικειμένων.

Μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα αίτησης συμμετοχής εθελόντριας / -ή, ή να κατεβάσετε το αρχείο και να το στείλετε με fax ή να το αφήσετε σε ΚΕΠ του Δήμου Χερσονήσου  εδώ.